كلام مصر

--------------------------------------

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

محمد حماقى اغنية ولا اى كلام (مدونة كلام مصر)مصر ام الدنيا


محمد حماقى اغنية ولا اى كلام 
كلمات اغنية محمد حماقى (ولا اى كلام) او (مصر ام الدنيا) اغنية فى حب مصر فى مدونة كلام مصر
ولا اى كلام ---ولا اى كلام
فى اغانى اتقال
فى حبيبتى وكفى
دا انا مصر حبيبتى
دا انا مصر حبيبتى
فى كفة
وكل الدنيا فى كفة
ام الدنيا مين
ولا فى زيها فين
بلدى فى حباب العين
لا واقرب من كده
دى بلد عم نجيب
زويل وسومه و العنداليب
داليدا وبليغ والخطيب
وناس كتير جامدين كده
ناسها ولاد اصول من دمى دول تربيه ايديهم
ومنين ما بروح بقول انا اهلى دول وبتباهى بيهم
وانا مطمن طول ما انا فى ضهري دول وبتحاما فيهم
بلد عمر الشريف
عادل امام أبو دم خفيف
حسن شحاته غني عن التعريف
ايه تانى احسن من كده
مصر بحبها
بلدى و اللى يمسها
اكله بسناني
وانتهى
اللى يفكر غير كده
ام الدنيا مين
ولا فى زيها فين
بلدى فى حباب العين
لا واقرب من كده
دى بلد عم نجيب
زويل وسومه والعنداليب
داليدا وبليغ والخطيب
وناس كتير جامدين كده
بلد عمر الشريف
عادل امام ابو دم خفيف
حسن شحاته غنى عن التعريف
ايه تانى احسن من كده
مصر بحبها
بلدي و اللى يمسها
اكله بسناني وانتهي
اللى يفكر غير كده
---------------------------------------
تحميل اغنية ام الدنيا

Rapidshare
 
بجد اختيار موفق من محمد حماقى فى كلمات الاغنية شكرا لكل من عملوا و اخرجوا لنا هذا العمل الجميل.


0 التعليقات:

كلام مصر

كلام مصر